НАСЕЛЕННЯ
БЮДЖЕТ МICTA
EKOHOMIЧНИЙ РОЗВИТОК МICTA
БЛАГОУСТРIЙ
КОМУНАЛЬНI ПIДПРИЕМСТВА ЖИТЛОВИЙ ФОНД
ГРОМАДСЬКИЙ ТРАНСПОРТ
БЕЗПЕКА В МICTI
СОЦIАЛЬНИЙ ЗАХИСТ
ОХОРОНА ЗДОРОВ'Я
ОСВITA
ТУРИЗМ
КУЛЬТУРА I МИСТЕЦТВО
АДМIНIСТРАТИВНI ПОСЛУГИ
ГАРЯЧА ЛIНIЯ МIСТА
ПАНЕЛЬ МІСТА КРЕМЕНЧУК: ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ
Статистика
Якість життя
Стратегія
ГАРЯЧА ЛIНIЯ МIСТА
Кількість зареєстрованих звернень у відділі оперативного контролю за станом в місті
15127
одиниць
2023 рік.
Загальна кількість дзвінків, зафіксованих у відділі оперетивного контролю за станом у місті
75638
кількість
2023 рік.
Кількість звернень мешканців стосовно роботи громадського транспорту
280
кількість разів
2023 рік.
Кількість звернень мешканців стосовно пільгового перевезення пасажирів
15
кількість разів
2023 рік.
Кількість звернень громадян стосовно порушень прав споживачів
24
кількість
2023 рік.
Кількість звернень щодо неправомірних дій працівників охорони здоров'я (неуважне ставлення, факти хабарництва)
28
одиниць
2023 рік.
Кількість звернень громадян стосовно зовнішнього освітлення та світлофорних об'єктів
185
одиниць
2023 рік.
Кількість звернень громадян стосовно санітарного стану прибудинкових теріторій
374
одиниць
2023 рік.
Кількість звернень громадян щодо ремонту доріг та тротуарів
316
одиниць
2023 рік.
Кількість звернень громадян стосовно житлової політики
3730
одиниць
2023 рік.
Кількість звернень громадян стосовно екології та природних ресурсів
99
одиниць
2023 рік.
Кількість звернень громадян щодо забезпечення законності та охорони правопорядку
210
одиниць
2023 рік.
Кількість звернень щодо роботи органів місцевого самоврядування
4936
звернень
2023 рік.